Geri Dönüşüm Harikalarım :):):)

geridonusum

geridonusum


geridonusum

geridonusum

Kısa bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar...Uzunca bir zamandır nette gezerken bayıldığım geri dönüşüm harikalarına bir tane de ben katayım :P Baktım herkesler bişeyleri dönüştürüyor ben niye dönüştürmeyeyim dedim :)Önce klasik dondurma kaplarından biri ile işe başladım.Salı pazarından çok uyguna aldığım yapışkanlı kağıt ile güzelce etrafını sararak yapıştırdım üzerini aynı şekilde kaplayınca ne istersen koyabileceğin bir kutu yapmanın gururu ile :) acaba başka ne yapabilirim diye düşünürken geçen gün kızıma aldığımız bebeğin kutusu çarptı gözüme.Bu geridönüşüm gezintileri sayesinde artık hiçbir şeyi atamaz oldum ,belki bir gün işime yarar diye.Yakında gezete ve TV lerde yeni bir çöp ev haberi gözünüze çarparsa bilin ki o benim evim:):):)Neyse ovalimsi şeffaf kutuyu önce istediğim ölçüde küçültüp sonra gene meşhur yapışkanlı kağıdım ile yapıştırdım daha sonra kağıdın üzerindeki çiçek deseninin şeklinde keserek değişik bir form vermek istedim.Ne yalan söyleyeyim kızım da ben de çok beğendik.Umarım fikir vermiştir sizlere de yorumlarınızı bekliyorum...

1 comment:

Suzy said...

Dondurma kabını çok beğendim ben de denemiştim ve sonuç facia oldu. Hele seninkini görünce daha da bi feci gözüktü gözüme şimdi. Süper olmuş.
Kızının ve senin beğendiğin kutu ise favorim benim de. Çiçek şeklinde kesmek de iyi fikir. Çok güzeller. Ellerine sağlık.
Not; kelime doğrulamayı kaldırırsan daha kolay yorum yazarız. Senin için özel bir amacı yoksa bizim için yapar mısın lütfeeen.