Eski Tshirtlerden Güllü Çanta Yapımı

eskileri-degerlendirme
Eski bir tshirtün kol ve etek kısmı çıkarılıyor.Yaka kısmı çantanın ağzı olacak.

Astar için de yine bir kumaştan bire bir aynı parça kesiliyor ve birleştiriliyor.
eskileri-degerlendirme
Ağız kısmı uzun kesilmiş parçalarla saçörgüsü yapılıp süsleniyor.
eskileri-degerlendirme

Ve son olarak etek ucundan kesilmiş uzun parçalarla güller yapılıp çantanın dış yüzü kaplanıyor.
eskileri-degerlendirme
eskileri-degerlendirme
Yaz için mükemmel bir fikir.eski penyelerden harika yaz çantaları.Ayrıntı ve daha fazla resimle gösterim burada.

2 comments:

EMİNE ÖZTÜRK said...

çok güzel bir paylaşım... bayıldım. en kısa sürede ben de yapmalıyım......

GöRüNmEz KaZa said...

yav bu güllerden t.shırt süslemesi yapmayı istiyorum.acep becerebilirmiyim?diye düşünüyorum..ben deniyem en iyisi=)